Med Polly på soffan..

..och insvept i en filt (det är inte sommar i Norrland längre) fortsätter jag mitt Project Runway-race. Bara ett avsnitt kvar, aj aj. A sitter i rummet bredvid, frustandes och flåsandes..han försöker göra något med datorn, jag vet inte vad. Så otroligt skönt det är att inte behöva göra något alls. Jag tycker innerligt synd om alla de människor som inte har möjlighet att ha sådana kvällar. Hur laddar man ny energi utan det? Nog för att man fungerar olika men jag har svårt att tro att det finns som som inte behöver den kravlösheten och det lugnet ibland.

Dagens utfitt har varit en mycke skönt sådan. Adidas-hoodie, Gina-klänning, strumpbyxor och ballerinas på Sthlm DG. Nästan som mysdressen. Hår och naglar - bådadera i total kris. Håret ska åtminstone åtgärdas ordentligt nästa vecka.

Nu åter till aufwiedersehen, you´re OUT!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback