Festliga fredag

Såhär lagom på fredagen (läs hårstråna har blivit tillräckligt långa) tänkte jag ägna mig åt vaxning av benen. Helt okej sysselsättning när man borde plugga, då är det till och med lite roligt med en aktivitet som den. Dessutom är jag en riktig tuffing som inte tycker att det gör särskilt ont (helt ärligt - däremot epilatorn är döden). Men det satans paketet är ju utrustat med för få strips och några extra har jag då inte hittat att köpa för sig. Nu skulle jag gå under kategorin omåttligt het med mina halvvaxade ben. Bara att dra fram kitet imorgon igen och fixa resten.

Jag har sånt där Veet varmvax med strips som man återanvänder alltså. När A kom hem en gång råkade dom hänga på torkning i badrummet, en sekund efter att han satt sin fot där inne hör jag ett ängsligt "Ääälskling, varför har du hängt upp toapapper ovanför badkaret?". Ha ha. Det var rätt roligt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback