Bye bye sugarpie

Det är alltid sorgligt med avsked. Vi åt lunch tillsammans och sen åker stor-A och M ner till Skåne innan jag slutat jobbet så vi kramades och sa hejdå. Nu sitter jag här sörjandes bakom min långa lugg. Den är helt sjukt störig. Jag har klipptid om en vecka så får lida tills dess. Jag slänger och kastar med huvudet som en häst med sin man men det försvinner inte särskilt långt bort.

Mitt här i sorgen kom jag på att jag behöver ett glas vin ikväll, så nu ska vi ut för att ta ett glas. Åker jag direkt hem efter jobb så gör jag inget annat än att ligga på soffan alternativt sängen. Är sugen på något festligare än så. Två timmar kvar..

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Haha känner igen det där med att kasta huvudet som en häst med man. :P Luggar växer alldeles för fort. Ha en härlig kväll!

Postat av: Matilda

sv: från älvsbyn :)

2008-08-04 @ 22:24:39
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback