Billig shoppingutflykt

Som jag säkert har nämnt förut får jag fnatt på alla småsaker och papper vi har överallt. Vi tänkte göra slag i saken och åka för att köpa bra förvaringsboxar och liknande. Åkte gjorde vi, först till Expo..sen till Jysk.. sen till Rusta (för er som inte bor här i närheten: IKEA finns alltså inte i Umeå). På Expo hittade jag en styck jättefin förvaringsmojäng, men det var också den sista och jag behöver inte bara en. Annars fanns det absolut ingenting, förutom räliga plastlådor i petrolblått.

Hem kom vi däremot med ett underlägg, en mugg (har en trasig i min samling av samma sort & färg), rakgél, duschcreme, godis och en tandborste. Allt för drygt en hundralapp.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du får ta dig en tripp ner på Birsta & IKEA , där hittar man en massa :D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback