27 augusti & det är nu höst

Första dagen i vad jag skulle klassa som en höstoutfit, dvs vinröda strumpbyxor. Det är typ kallt ute, och kallare kommer det bli i helgen för oss med tanke på att vi ska till KIRUNA (the town to be!) imorgon. Ikväll ska det packas och städas för kattvaktens skull sen är vi redo för att köra de 60 milen upp till norr. Jag gillar road trips, det är mysigt. Stanna på fik på vägen, lyssna på skön musik och halvsova.



Idag har jag varit shoppingassistent åt Angelica som köpt en massa fint. Jag tog det lugnt däremot och kom bara hem med ett underklädesset från H&M.



När A och jag sen sågs efter dagens diverse aktiviteter kommer vi fram till att vi käkat på samma ställe och ätit exakt samma sak, fast vid olika tider. Lika tänker lika!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo det är mysigt att roadtrippa :)

Kiruna, dit skulle jag också vilja åka nångång, verkar så coolt på nå sätt! :)

mm, tiden går alldelles för fort :S

Postat av: Sara

Önskar er en grymt bra resa! Ses på måndag i skooolan :)

2008-08-27 @ 19:43:55
URL: http://maran.bloggspace.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback