20 augusti

Min irritation drev mig till H&M och tröstshopping av en ny vi kan kalla det skolväska. Den är mörkbrun, jättestor och tjusig. Efter det åt vi en romantisk middag på Mc Donalds. En trevlig utflykt alltså!



Något annat som är väldigt trevligt är bibliotek. Var en vända igår för att lämna tillbaks böcker på UB och kom som vanligt därifrån med sådär fem nya böcker. Jag har alltid älskat bibliotek (kan ha att göra med att mamma jobbat på bibblo i halva sitt liv). Tystnaden och doften av gamla böcker, det är något speciellt med det. Hur bra det än må vara med internet så går det inte att mäta med ett bibliotek.

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Jag håller helt med, stämningen på bibliotek är underbar! Jag sitter alltid på biblioteket när jag pluggar, där blir man inspirerad till stordåd! /Jenny

Postat av: Evelina - newlywed <3

mycket skolväskig, ett bra köp helt klart! jättesnygg var den!



Lancelot är ute o ränner just nu, men jag ska hälsa från polly!



kram

2008-08-20 @ 19:31:40
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback