Utmattad

image2640Jag har haft en fullständigt horribel timme (eller vad det kan vara). Var ute med Nikki i godan ro, hon är lös och vi spatserar runt TILLS hon kastar sig i något och rullar sig som besatt i det. Lyckas få bort henne och då känner jag på långa vägar den värsta stanken jag någonsin känt. Släpar med henne hem, placerar henne i badkaret, drar på mig doktorshandskarna och står där och shamponerar och skrubbar henne säkert i en halvtimme. Sen är det dags att decinficera badrummet efter hennes framfart. Detta leder till att jag blir allmänt irriterad över hur skitigt vi har det i lägenheten och i min ilska drar jag fram moppen - häller i femtielva liter Ajax och moppar. Nu återstår en dusch av mig själv och sen är det bara att köra igång med pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Naw.. Stackare! Jag har nästa tenta den 29e! Vad har du i denna gång?

Postat av: Anonym

Haha stackare! Det var ju tur att jag inte följde med er...mohahhaa

2008-04-19 @ 17:04:09
URL: http://slajna.blogg.se
Postat av: Johanna

Oh..... din STACKARE!!! Usch!!! Men hoppas att stanken ger med sig
och försvinner!

2008-04-19 @ 17:47:36
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: teddy

hahaha - det där känner jag igen. Vi kan ha samma problem här hemma. Och det luktar ju som bara den!
Ta nu ordentligt med puaser mellan pluggandet, så att du orkar!

kramis

2008-04-19 @ 18:40:43
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback