Utmaning: the list

Candygal utmanar, här är mina svar:

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: ansiktskräm och ?
Äter helst till frukost: english breakfast med korv, ägg, bacon och bönor, yummie!
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:  minst 25 typ
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: åh, massor med ställen
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: alldeles för många
Ser helst på TV: allt som är amerikanskt och intelligensbefriat + en del dokumentärer
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: säckhoppning
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: inget
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: resa, bygga barnhem, skaffa en kock, shoppa
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: snödrivan, lätt
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: hamburgare & pommes
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: ångra, vad är det?
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: utan julafton

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tyckte det var bra ;D Vad tyckte du?

Postat av: evelina

hihi lätt att jag med skulle skippa julafton =)!

tiken skulle paras så att valparna var leveransklara i slutet av december...? så då paras hon i... sommar nån gång va? det finns 4 valpar där nu ju, skitsmå!

kram

2008-04-16 @ 09:29:47
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback