Upp och hoppa!

Det var svårt att inte vakna imorse efter diverse sms och telefonsamtal från hurtbullarna Marie och Åsa, som redan klockan elva hade varit på ett spinningpass. Så jag är alltså uppe och pluggar, det går ganska långsamt men många bäckar smååå.. Planerna för resten av dagen är kort och gott att plugga och få iväg ett par mail. Man kan tro att jag som bloggnörd är väldigt effektiv på mail med men icke. Det kan ta flera dagar innan jag får iväg ett mail, såvida det inte är något jag måstemåste göra.

Vad gömmer sig bakom kudden?
image2639


Kommentarer
Postat av: Em-pem

Hej :) Allt bra? / Emss

Postat av: Marie

vilken söt kudde :) när har du nästa tenta?

2008-04-19 @ 12:48:51
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Hanis

haha ett virvligt marsvin då eller? :P

2008-04-19 @ 13:01:32
Postat av: Emelie

Åhh vilket fint tyg du har på kudden! Har du sytt den själv eller köpt färdigt? Skulle verkligen vilja ha det tyget på en tygtavla!

2008-04-21 @ 19:07:45
URL: http://emeliese.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback