Three is a magic number

Tre namn du går under:
1. Anna
2. Lill-anna
3. Anja

Tre saker som skrämmer dig:
1. Extremt inskränkta människor
2. Ondska
3. Ormar

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. Underkläder
2. Cozybralls
3. Linne

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Madonna/Justin - 4 minutes to save the world
2. Youtube-fyndet
Stand by me/Beautiful girls
3. David Guetta - Love is gone
(4. Bonus: Den här versionen av Somewhere over the rainbow)

Tre sanningar om dig:
1. Jag har tinnitus sedan nästan tio år tillbaks (gud vad tiden går fort)
2. Jag avskyr matte
3. Jag har försökt bli vegetarian ungefär sjuttielva gånger men aldrig fixat det

Tre av dina intressen:
1. Resa
2. Äta
3. Umgås med trevliga människor

Tre saker du verkligen vill ha:
1. En tvilling som gör mina tentor åt mig
2. En ny grymmesoffa
3. Ett strandhus

Känn er utmanade!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, absolut! Vi får starta en kampanj :)

Ska hänga på din lista imorgon! :)

Postat av: emsan

moahaha. jag kommer aldrig vara med på dina utmaningar.

2008-04-23 @ 10:06:52
URL: http://rockisdelicious.blogg.se
Postat av: Katja

jag vet inte, hur mäter man sånt? ;)

2008-04-23 @ 22:32:55
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback