Söndag

Ok ok, jag ger mig angående grillningen, bara för att det är så himla gott. Erbjuder någon mig en grillkväll kommer även jag kasta mig ut i mina ballerina och peta på flintasteken. Men jag står fast vid att man ändå kan roa sig åt hysterin, även om jag så är delaktig i den själv :-)

Nu är jag alltså på jobbet och här är lugnare än lugnt, jag gissar att alla är ute och äter glass i solskenet.. men ha! nu kom molnen. Är så grymt hungrig, ser fram emot min lax & spenatpasta som ska krängas om en stund. Har så länge en styck Ramlösa jordgubb/lime att fylla magen med. Lite farligt med kolsyra när man sitter en del i telefon.. -Hej hej, raaaaap.. Men vi är ju inte mer än männsikor, och roligare med en rap än en dryg telefonsvarare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Pluggdejt med mums låter som en bra idé! Välj vilken dag som helst.. jag är fri! :)

Postat av: teddy

Vad jobbar du med då? Kanske har jag frågat innan?
Ja visst är det bra med träningen - man mår mycket bättre efteråt och så orkar man mer också.
Blev det någon grillning btw?

kramis

2008-04-20 @ 17:07:10
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback