Söndag

Det blev som vanligt en sen natt, men orsaken brukar vara att jag helt enkelt inte är trött men igår var jag verkligen trött men grejen var den att jag blev helt inne i världens C-film. Jag känner nästan att jag måste berätta om handlingen för att demonstrera dess C:ighet. Okej, så det är ett flygplan som blir attackerat av typ miljoner mördarmyror som dödar flera passagerare och biter av kablar så det börjar läcka bensin osv. Och SEN, på det hela liksom, så får flyget inte landningstillstånd någonstans för dom ses som ett terroristhot.. jag ni förstår hur spännande det var!

Nu har jag haft lunch och intagit nationalrätten á la Anna, dvs korv med mos och grymt mycket grillkrydda. En kaffe och lite blåbärskaka på det och jag är redo för sex timmars jobb till.


Kommentarer
Postat av: emsan

haha, det lät verkligen 'überspännande' ;P hoppas du har en fin dag på jobbet anseeelo. kraaaam

Postat av: Pell

Ha ha. Jo, ibland hittar man de mest otroliga filmer och man undrar hur någon över huvud taget kunde komma på att göra denna film. Ha en bra söndag

2008-04-06 @ 18:54:59
URL: http://pernillasblogg.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback