Överhettad

image2636Med vintertäcke inatt var det alldeles för varmt, när jag sen stapplar mig upp ser jag att termometern står på 7 plusgrader (i SKUGGAN).. Rostar två mackor, gör en kopp té och kastar mig ut på balkongen där solen står på, det är säkert 20-25 grader i solen. Men där tog också det roliga slut, nu sitter jag med papper, block och böcker spridda runtomkring mig och får inte göra något annat än plugga på hela dagen. Det är helt galet hur mycket det är just nu, vet knappt vart jag ska börja. För mig funkar det heller inte att bara trycka in information, jag måste verkligen FÖRSTÅ det för att komma ihåg något överhuvudtaget. Försöker alltså att dra paralleller och accossiera till alla möjliga konstiga saker. Si si. Hoppas ni har en bra dag & att solen skiner på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh vilken härlig bild! VÅR! =)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback