Kom till mig motivation!

Har skrivit en hel rad..yeahh.. det går undan här. Har ingen motivation överhuvudtaget att läsa den här boken och analysera den. Har istället pratat med Micke-eller-vad-han-hette på Sonys support efter att jag var helt säker på att min bluetooth gått sönder. Har du satt på knappen? frågar Micke på bred värmländska. Öh, vilken.. jaha den här, okej, nä den såg jag inte.. Det var alltså inte datorn utan min logiska förmåga det var fel på.

Sen försökte jag mygla bort lite tid genom att snacka med das pappa. Jag både gillar och ogillar den väldigt enkla manliga inställningen till problemlösning
Jag: blähäää jag orkar inte plugga, määäää.. det är så syyynd om mig
Han: ta en kopp kaffe, jobba på och var glad!

Det är då man tar till med bloggen istället..
Vi var med djuren hos veterinären för vaccinering och dom var så duktiga båda två, inte det minsta pip.. förutom från oss då när vi skulle betala, 780 kronor för två snabba sprutor (något att ha i tankarna innan ni skaffar djur).

image2581
image2582

..Idag lyssnar jag på
Glamorous med Fergie, och är för övrigt väldigt sugen på att resa jorden runt eller åtminstone halva!

Kommentarer
Postat av: evelina

ääälskar glamorous! och clumpsy, den är så söt!

vad är det du skriver?

vet du snart ska vi hälsa på jappebebisar =)!!

kram

(p.s. det är därför jag inte vill bo i norrland, vill ha vår innan juni mohaha)

Postat av: asyl

Hej!
Och tack för adressen.

Ja, han lär söka på uppehållstillstånd genom familjeanknytning (genom mig eftersom vi är gifta). Det söker han ifrån sitt hemland. Han är där nu och har tid för intervju i slutet av juni. Sen ska papprena skickas hit och behandlas här. Så till hösten/vintern nån gång om vi har tur...

2008-04-01 @ 17:31:49
URL: http://asyl.blogg.se
Postat av: Aleya

Jag får stipendie istället för lön på jobbet just nu. Så jag får var pengar var tredje månad.

Djur är dyrt ja. Vi fick lägga 800 kr förra veckan på Shanti. Ögoninfektion och något problem med tandköttet har hon stackarn :(

2008-04-01 @ 18:16:16
URL: http://aleya.webblogg.se
Postat av: teddy

ush för när motivationen ger sig iväg. Man orkar knappt med något då. Skriver en rad eller två. Sedan så känner mig sig så duktig att det är dags för något annat :/
Visst är det dyrt hos vet. Jag tappade andan när jag fick betala 890 kr för 1,5 tablett och lite klämma och känna på lillen...
Rena ramma skiten :( Var allt annars bra med de små?

kramis

2008-04-01 @ 19:43:51
Postat av: Louise

aww.. Gosig bild på mannen och vovven! :)

2008-04-02 @ 09:40:32
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback