Ingen flytt här inte

Just det, vi anmälde oss till en lite mindre men mycket billigare lägenhet igår. Jag började planera flytten och inredning i princip. Ungefär 60 andra hade också anmält sig men jag tänkte att vi har en bra kötid så det skulle nog vara lugnt. Tji fick vi.. kom inte ens med bland de åtta första. Inser då att vi nog haft rätt bra med tur ändå som fått det boende vi har.. Det är inte riktigt så att vi letar aktivt, men den här dök upp och lät så himla bra.. så det var lite synd. But but, studentstäder är hopplösa med boende. Umeå är i alla fall betydligt lättare än Lund. Där är det bara överdrivet.

..vad är det ikväll? Desperate Housewives sååklart, härligt med lite halvknäpp underhållning!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Trist när man hoppas på nånting och det sen inte blir av men det var nog helt enkelt inte meningen att ni skulle ha den. Jag hoppas ni har bättre lycka nästa gång.

Kram!

Postat av: teddy

ush - det är verkligen svårt att få lägenhet - spciellt som student eller om man vill hyra en hyresrätt. bostadsrätter är lättare men där är ju priserna andra också :( ush för pengar.

Jag funderar lite på om det skulle vara bra för nemo att kastrera honom. Han är så vild mot andra hanhundar och skäller i tid och otid när vi är ute och går. Inte nog med det - han kissar överallt där ute också... Ganska så jobbigt. Jag kan tänka mig att der är lite lättare med tik i detta fallet.

Jasså - så Niiki är ovän med bilarna....
Hoppas hon lär sig att går bredvi utan att rusa...

kramis och sov så gott nu.

2008-04-22 @ 21:16:41
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: leia

ja beiga är snyggast....men jag har bestämt mig av en okänd anledning för att jag ska ha ett par med färg...
fast det är klart jag kan ju ha två par chinos:)

kram å hoppas du får slappna av från pluggandet ikväll.

Postat av: Katja

Ja, men å andra sidan kanske drömlyan väntar runt hörnet istället!
Desperate såg ja :)

2008-04-22 @ 22:32:45
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback