Full rulle

Så mycket plugg blev det inte, däremot en massa snack och hinkande av Fläder light dricka (alltså mår jag lite illa nu). Och herregud vad hungrig jag är, kom för en stund sedan på att allt jag ätit idag är den engelska frukosten vid 12 och sen en banan. Nu värms ugnen för fullt och en Grandiosa-pizza ska in.

Haha, jag måste dela med mig av A´s alldeles utmärkta kommentar från tidigare idag. Han kollar posten och pratar med sig själv/mig:
- Prenumererar du på Härliga Hund? Eller nää, det var Hem och Hyra..
Hur kan det ena bli till det andra i det här fallet?

Jag har även en sak jag stör mig på att ta upp (appropå tidningar). Ni vet när man prenumererar så får man aldrig sådär bonusprylar med utan måste skicka ett sms som kostar typ 78 kronor och så får man grejen hemskickad. Det är ju faktiskt ganska fel. Som prenumerant borde dom premiera en extra och bjussa på saker och ting.

...sist, men verkligen inte minst, såg ni Frusna män ikväll? Jag MISSADE ju det.. var det kul? (endast sanna tv-nördar som förstår tjusningen med den här typen av dokusåpor får svara på frågan)

Kommentarer
Postat av: Katja

jag svarar inte på frågan då, för jag har ingen aning ;)

Postat av: emsan

Ha en bra dag anselooo :) kraaam

2008-04-24 @ 07:30:15
URL: http://rockisdelicious.blogg.se
Postat av: Gert-Ove

Gud vilken tjusig blogg du har...

2008-04-24 @ 09:47:43
Postat av: evelina

jag hatar fläder, blä!

hihi känns väl bra att A tänker på Hundar (nikki) framför tråkiga saker som boendet?

frusna män var faktiskt skoj, det var kul att höra dialekterna, jag drog slutsatsen att han som var 29 pratar exakt som fredriks morföräldrar som kommer från gällivare. F däremot hörde ingen skillnad på norrländksa o norrländska =)

kram!

2008-04-24 @ 11:31:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Slajna

Jag såg det! Du måste ju se det Anna... hehe

2008-04-24 @ 13:17:55
URL: http://slajna.blogg.se
Postat av: Sanna

Hehe, nä det är ganska långt från sthlm ändå, i hälsningland. Nja, ullared är nog rätt så unikt, men de skulle gärna få öppna ett här uppe norr också! Toppenaffär, skulle kunna spendera flera dagar där, så jävla stort!
Sambon din, kommer han också från skåne? Detta är något jag jämt undrar så fort du
nämner honom, fråga inte varför dessa tankar väcks i mitt lilla kranium, jag vet själv inte...

Ja, var också sugen att kika på frusna män, de verkade så mysiga hela högen, hehe! Speciellt den där repliken från reklamen "Jag vill bli hel". Tror varenda kvinna smälte där, hehe!
Jaja, trevlig helg på dig!

2008-04-24 @ 13:56:50
URL: http://fridasusannaj.blogg.se
Postat av: Katta

Halå!

så du ska också på bloggträffen den 14 maj :)(vi går i samma klass) Jag såg frusna män..var helt okej så se reprisen du ;) Är också en tvnörd av mig..hehe

2008-04-24 @ 15:56:50
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: melina

svar:ja de är fantastiska!

ha en bra torsdag

2008-04-24 @ 16:11:18
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback