Crap

Halsontet som började igårkväll har återkommit, jag har varit frusen och småhostat halva dagen. Det är Lina den lilla slajnan som smittat mig med sina basselusker. Jag funderar på att 1) skicka en färgbomb med brev till henne 2) förflytta henne till Sibiren, eller 3) tjuvringa från busring.se till henne.

Vi har haft "våra" barn idag, fikat, varit på bibblan och läst Nicke Nyfiken och sen ätit på McD. Varför röker Nicke pipa förresten? Han är en apa, som dessutom är tänkt för barn. Ungefär som att varför heter Ko-bo inte Tjur-bo när det faktiskt är ett manligt kodjur?

Bara sådär 100 sidor kvar att läsa nu och en sida att skriva. Det här är utan tvekan en av dom knepigaste och mest irriterande uppgifterna vi fått under utbildningen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag håller fullt med dig! Nej, jag ska inte ut och "svira", hehe, däremot kanske det blir till att avnjuta en liten drink i min enkla boning med min sidekick innan kvällen är över. Frisyren kom helt spontant, utan någon anledning alls! Jag blir så kreativ ibland;) Och så trevligt att bli påmind om Ko-bo, det var inte igår!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback