Bra dag!

Vi har precis varit på en föreläsning med Claes Borgström (advokat, sosse och fd JämO) och är inspirerad! Han är vår nya idol. Efter ett mediauttalande nu i dagarna kring förhöjda straff för sexköp var vi tvungna att fråga honom kring vilken respons han fått för det och som man nästan kan tänka sig var det tydligen inte den bästa sådan. Hursom, det är ju så att i jämställdhetsfrågor väger männens engagemang tyngre på många sätt och Claes, ja han är bra helt enkelt. Vill du se honom i action kika gärna här på en kort debatt kring ämnet jag nämnde tidigare.

När jag sedan kommer hem ligger det gula skattepapper i brevlådan och jippidooo jag får pengar tillbaks, flera tusen! Underbart, nu slipper jag äta gröt hela juni och juli.

..och dessutom så är det nästan helg. Fem timmars jobb imorgon och sen ledighet.

Kommentarer
Postat av: evelina

vad skönt att du fick tillbaka pengar!

vi åkter till stockholm imon, kommer hem på söndag igen =)

vad ska ni hitta på?

kram!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback