Åh, vad jag längtar

Jag älskar att planera, och när det gäller en stad som New York kan jag inte låta bli att börja redan nu.

♥ Har hittat ett SPA på Manhattan som erbjuder i princip alla sorters behandlingar, bygga naglar för 200 kronor, benvaxning för 160 kr och klippning från 117 kr.  Bara där hade jag kunnat vara en hel helg.

♥ Sex and the City-turen måste jag på. Frågan är bara hur jag ska lyckas övertala A att han också måste på den..? I annat fall: Seinfeld eller 
hip-hop touren

Rent the musical hade jag så grymt gärna velat se. Tyvärr verkar det som att den inte går under perioden vi är där, men det finns många andra jag också hade kunnat tänka mig (Hairspray till exempel). Dock är det ganska dyrt med musikaler.

♥ Ha picnic i Central Park, eller kanske hyra en roddbåt och paddla omkring lite

♥ Gå på gospel i Harlem

♥ Ta en drink i den snurrande baren The View på hotell Marriott Marques

♥ Besöka och äta gott i Chinatown

..och såklart all shopping! Forever 21, Macy´s, Barney´s, Strawberry, Betsey Johnson, Marc Jacobs, Tiffanys OCH SÅ VIDARE

image2578

Bilden är lånad från duktiga Thompa

Kommentarer
Postat av: emsan

Jag vill oooockså ut och resa. När är det ni drar?

Postat av: Pernilla

Åh, jag vill också till New York. Klart du ska på Sex and the city-turen. Du får inte åka till NY utan att åka på den - det vore skandal :D

Tack för tipsen om kameran. Det lutar åt en med bildstabilisator. När man ändå ska lägga pengar på något som används flitigt kan man lika gärna göra det ordentligt :)

2008-04-09 @ 14:15:22
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: teddy

Ohh vad det låter mysigt det där. Spa för en hel dag låter inte alls fel!!! NY låter vädligt skoj. Jag kan tänka mig att ni kan göra mycket för pengarna nu när dollarn är låg.
Nu är jag hur som hemma. Allt gick jätte bra idag.
Tack för alla fina ord och stödet som jag fått av er alla läsare!

kramisar på dig och ha en bra kväll.

2008-04-09 @ 16:13:12
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Marie

låter grymt bra.. när var det ni skulle åka nu igen?

2008-04-09 @ 17:22:25
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Caroline

Det låter som planer för en underbar semster! Om det går så måste du se RENT. Jag vet inte om du har sett den men det är helt otrolig, min absoluta favorit. Kan du gissa det på mitt namn kanske? :-)

Gospelkören leder Björn Hedström, du kanske har sett honom på fame factory eller någon annanstans. Han är helt otroligt bra och har en röst som en ängel :-)

Kram!

2008-04-09 @ 21:27:34
URL: http://RENT.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback