Torsdag 15.55

Imorse var det kämpigt att komma upp..särskilt när man ska till en föreläsning om Statistik. Men till min glädje så var föreläsningen helt OK, till och med intressant emellanåt. Föreläsaren har varit dramapedagog och lärare för barn så hon är väääldigt pedagogisk och tydlig. Det gillar vi.
Imorgon blir det grupparbete med att formulera ett syfte för vår inlämning. Seminarium är det redan på tisdag! Det går fort framåt och jag hade verkligen behövt läsa mer.. Men i det här ämnet tappar man (läs jag) lätt koncentrationen.

Bojkottningen av 8-kronors kaffet har dessvärre inte gått så bra. Eller det beror på hur man ser det. Vi gick till fancy-schmansystället och köpte en latte för 22 riksdaler...och den smakade blärk med. Tji fick jag. Nu lägger jag all min tillit till Amigos12-kronorskoppar.

A den stackarn är sjuk. Jag vaknade två gånger inatt av att han snörvlade, rasslade och snöt sig. Han häller i sig ren citronjuice och vrålar att " det är såhär man ska göra!". Jag är tveksam till att det verkligen hjälper, men känner han sig starkare av sitt mandsomsprov så är det bara att uppmuntra.


Kommentarer
Postat av: Jim

Ren citronjuice? Varför skulle det hjälpa?

Postat av: Evelina

haha satckarn! men man blir faktiskt frisk fortare om man äter/dricker mkt c-vitamnin, så jag tror på honom =)
har du träffat cajsa än då?
alltså, med fredrik, det är nog det där vanliga som bottnar i att jag liksom inte trivs här och känner att jag bara står och stampar...Det går berkligen upp och ner!
hoppas allt är bra med dig!
kram

2007-09-06 @ 17:50:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Carolita

Hade statistik igår klockan 19 och det var seeeegt det var mest introduktion....

2007-09-06 @ 18:30:15
URL: http://chululi.blogg,se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback