Time to snooze

Jag har haft det riktigt kämpigt ikväll! 22-23 var det både Porject Runway och So you think you can dance..jag fick zappa mellan trean och femman och försöka se så mycket som möjligt av båda programmen.. Vad tyckte ni om vinnaren i Project Runway? Han var inte min favorit, varken designmässigt eller till personlighet, men visst var han väldigt kreativ och hade annorlunda grejer..

Polly the cat har blivit, vad jag kan tänka mig i en katts verklighet skulle kallas att bli plågad. Att kamma henne går i max någon minut, så hon har med åldern (mer fluff) också börjat få tovor som vi måste klippa av. Aja, bättre än att bada i alla fall ;)

Skola tidigt imorgon så nu är det dags för sängen, godnatt & dröm vackert!

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Jag tyckte om Uli och hade hoppats på henne. Vem hejade du på?

Postat av: Sandie

Hahha det gör jag egentligen inte! min mage har lekt rövare heeeeeeeeeeela natten =(

2007-09-06 @ 07:38:59
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Evelina

såg faktiskt inget av det =) jag var fortfarnade helt slut efter att ha zappat mellan idol o top model =)
ha en bra dag!
kram

2007-09-06 @ 08:34:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Else

Jag jobbar på lager :) Och det är alldeles för tidigt.
Du måste prova banan till tacos. Det blir en smakbrytare som framhäver alla de andra smakerna :)
Glömde förresten skriva Banankola eller Banana-skids som de heter på favoritbananer. Hehe.

2007-09-06 @ 09:01:55
URL: http://elseviklund.blogg.se
Postat av: Guldregn

Jag tittade på so you think you can dance. Flera nätter med en skrikande katt har dock tagit ut sin rätt på mig och jag nickade till ibland =). Jag är från Vellinge. Jag tycker att det är ganska vanligt att människor från Lund söker sig till en annan del av Sverige för att plugga på universitet om man har bott där hela livet. Är det fler skåningar uppe hos dig? Här finns inte så många men i min lilla klass finns det faktiskt en tjej till. Jag tycker alltid det är så härligt att höra hennes skånska =). Det blir lite hemma liksom. Innan jag flyttade från Skåne tänkte jag dock inte på skånskan som något mysigt... Ha det fint!

2007-09-06 @ 12:53:07
URL: http://guldregn.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback