Söndag 18.25

Satt uppe inatt med mitt glasspaket och sista kapitlen ur boken jag har läst ett par dagar nu, En tillräckligt vacker dag för att dö. Det är ju så med bra böcker - det är omöjligt att slita sig, dessutom hade jag sovit några timmar på eftermiddagen. Gick och la mig vid halv fyra och då stampade, klampade och dunsade det i lägenheten ovanför (där jättebebisen bor!). Har alltså inte varit piggheten själv idag.

Vet ni vad det är för dag imorgon? Förutom att det är den 3 september så är det skolstart (vad det lät lågstadieaktigt). Det ska bli rätt skönt att komma igång med det "riktiga livet" och komma framåt med utbildningen.

Nu är arbetsdagen snart slut och jag ska hem och äta daimtårta, mysa med min A och se på Hitch.


Kommentarer
Postat av: Linn

hitch är kul:D

Postat av: Natalia

Hehe som vi har konstaterat förut, dessa män, som tycks få nog av djur fortare än vad vi gör...
Just nu har jag 4 marsvin, känns tomt, är van vid att ha fler, hade 6 st tidigare i år men 2 gick bort med kort mellanrum i våras, så därför känns det ganska tomt. 2 av dem som jag har är dessutom gamla, den enda av dem är 6 år (ett av mina första marsvin) samt hanen som är på bild o bloggen han ska fylla 5 så d känns som att när som helst kan det bli färre :( men när jag flyttar hemifrån planerar jag att starta en uppfödning i liiiiten skala.
vad jobbar du med?
gjort ngt kul i helgen?

2007-09-02 @ 18:46:09
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Evelina

oj vad du måste vara trött idag! Jäkla jättebebis!!
ooo hitch måste jag med se, den e ju för skoj!
hade du läst magdalena graafs bok förresten? den e super! Gjorde en lååång beställning böcker igår igen haha!
krama

2007-09-02 @ 19:05:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hjälpte till med barn och städning hos en familj jag känner sen tidigare. lekte turist å så =)
Har du haft enbra sommar?
Kram Sandra

2007-09-02 @ 19:21:30
URL: http://kanelbulle.blogg.se
Postat av: Sanna

Å vad jag saknar skolan.. Ska nog plugga igen, finns inget bättre :)

2007-09-02 @ 19:42:16
URL: http://gwanii.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback