Påminnelse från 90-talet

Typisk Anna-situation: Skrivaren piper och skriker efter påfyllning av gult bläck. Jag åker och införskaffar gult bläck, kommer hem - sätter i den och tror att allt ska vara frid och fröjd. Då börjar den pipa efter svart bläck. Den kunde inte vart så snäll och meddelat det på samma gång?


Snart blev jag glad igen i alla fall. Grannen H (som inte har någon dator) kom in till oss och undrade om hon kunde maila några saker som hon hade på sin diskett. Ho ho, ha ha.

Inte USB-minne, inte cd-skiva. Utan en diskett. Jag skrattade så ondsinnigt åt henne att jag nästan fick lite dåligt samvete och försökte släta över det med att erbjuda henne av min körsbärsjuice.

Nu är det So you think you can dance, så iväg till tv´n direkt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag får också vänta sådär sjukt länge. suger :( hinner nog köpa dem innan i butik istället :)

Postat av: anna

tack! vad roligt att du gillade bilden! kramkram!

2007-09-11 @ 23:50:28
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: S

Hahah vilken kul skrivare du har :P

2007-09-12 @ 07:28:28
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback