Nej tack

Nej dansprogrammet vart verkligen inget att hänga i julgranen.. föredrar So you think you can dance där dansarna är riktigt grymma och dansar nummer som får en att tappa andan. I det här springer brottarsnubben-vadhannuheter runt i leopardlinne och försöker breakdansa, och en annan leker The Mask. Det enda som är lite kul är kommentatorernas smågnabb.

Jag införskaffade nytt shampo och balsam tidigare idag, tyckte att mitt nyslingade hår förtjänar lite "blond-hårprodukter". Vet ärligt talat inte vad det är med det som skulle vara extra bra för slingat eller blonderat hår men det var bra pris på dom och jag behövde nytt så det kan vara värt att testa.

image1205

Kommentarer
Postat av: evelina

neee tyckte inte heller det var bra! vi satt o kollade på cdon men kollade upp när sverige dansade iaf =)
ha det fint o hoppas det går bra på jobbet imon =)
kram

Postat av: Jennie

hoppas shampoot är bra :D
svar; fritidskortet är ett busskort som gör så att du kan åka överallt i hela västragötalandslän ;P

2007-09-01 @ 23:00:07
URL: http://knasig.blogg.se
Postat av: Jennifer

håller med dig till 100!
ps, vill du göra en egen nedräknare? kika in min blogg

2007-09-02 @ 11:11:54
URL: http://ettjennifer.blogg.se
Postat av: Tessan

Verkade dock va poppis bland den äldre generationen...hade det programmet på på storbilden på jobbet igår och dom vägrade liksom att gå av båten när vi kommit i hamn, verkade som att det var som mest spännande då;) haha

2007-09-02 @ 18:36:18
URL: http://misstessan.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback