Guten nacht

Kvällen har gått fort, legat som en liten klump i soffan invirad i en filt och sett på Ensam mamma söker. Tycker det är riktigt underhållande, det är kul att se på vanliga människor..och miljön där en av kvinnorna bor är ju helt underbar, sådär ska jag (vi!) bo i framtiden - i ett litet hus nära klippor och hav.

Somnade en sväng, och hur kommer det sig att det alltid är likadant: såfort man lägger sig för att vila (alternativt är på toa) så ringer det. Sedan kan det gå flera timmar utan ett ljud. Jag blir inte klok på det.

Nu har jag bara två mål kvar för dagen: duscha och sova. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Carolita

Mina planer för kvällen är ganska lika har duschat och nu återstår att krypa up i soffan och glo på tv... =)

Postat av: Amanda

Söt blogg:) Hoppas du sovit gott!

2007-09-10 @ 07:20:27
URL: http://amanda95.blogg.se
Postat av: Jim

När jag zappade förbi igår hörde jag en av de ensamma mammorna säga "Vad säger man?" varpå ett barn som fått glass svarade "tack". om jag varit den som bjutit på glassen hade jag nog börjat tänka på refrängen. Jag har svårt för människor som säger så till sina barn!

2007-09-10 @ 08:55:07
URL: http://www.jimweb.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback