Goodnight sleeptight

Äh, vad trist att Sara och Dominic åkte ut i So you think you can dance..gillade verkligen dom båda, särskilt Sara. Aja, i slutändan ska alla ut ändå. Är lite sur för att jag inte råkar bo i USA och kan se deras turnéshow. Eller nej, dom borde komma till Europa helt enkelt!

One Republics "Apologize" är bara för bra. Satt och diggade - tills A började vråla. Utropar jag att jag älskar en låt så kan han inte låta bli...då börjar han direkt fjåna* sig. Men jag älskar honom ändå.

*fjåna = tramsa, fjanta sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klistra in det här i början i stilmallen, typ direkt efter bakgrunden:
a {
color: #FF1493;
text-decoration:none;
font-weight:bold;
}
Då kan du ändra färgen på länken bäst du vill, länken blir också BOLD, utan understrykning. Lycka till ;)

2007-09-13 @ 08:01:20
Postat av: Anna

Det är faktiskt ett under att inte norrlänningar börjat med värme i väggar.. Ingen dum idé, Anna!
Nu blir det att riva ut badrummet och göra ett prov där... När man ska värma sig kan man antingen rulla omkring på golvet, eller smeka sig längs väggarna!
I will look in to it! :)

Postat av: contaqt

haha... va roligt att du skrev förklaring på ordet fjåna.. hehe

2007-09-13 @ 10:10:31
URL: http://contaqt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj! Jag tittade inte igår, för jag har ju liksom sett hela alltet... *hrml* Var inte så himlarns förtjust i Dominic, men gillade Sarah.
Prenumerar på Amelia, måste kanske beställa DVD:n för att få med den..? Vad tyckte du om den? Är det värt att agera för att få den som prenumerant? :)

2007-09-13 @ 19:49:19
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenny

Och JA, Apologize är SÅÅÅÅÅ bra! :)

2007-09-13 @ 19:49:44
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback