Envis reklam

Det här med reklamen på blogg.se är ganska festligt. I förra inlägget skrev jag alkolås i en mening. Snabbt som en vessla byts reklamen nedanför ut till detta:

  • Drogtest på hår end 995:- Visar upp till ett års missbruk. Ta provet i dag! Certifierat lab. www.drogtest.se
  • Alkohol- och drogterapeut Läs i egen takt. Börja när du vill. Sv Jellinekinst Tolvsteg Anhörig

  • Kommentarer
    Postat av: Sanna

    Skriv något om träning eller äta nyttigt och det blir bantningsreklam etc >< Men det är faktiskt ganska roligt ja ;)

    Postat av: Angelica

    Nej en gud avd festligt :P Det har jag inte tänkt på!

    2007-09-09 @ 16:53:41
    URL: http://aljung.blogg.se
    Postat av: contaqt

    jag vet hur det är... mina reklamer just nu är nån ystad-sida och nån mascara.. bara för att jag skrev om min sminkväska innan... suck..

    2007-09-10 @ 10:31:09
    URL: http://contaqt.blogg.se/

    Kommentera här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback