Buller och blixtar

Fem minuter kvar av Ensam mamma söker och TV3 känner för att lägga av. Kanske åskan som jävlas? Här bullrar det på litegrann nu i alla fall. Alltså, det programmet..underhållning på hög nivå. Först när en av Susannes killar säger "hö hö, ja hon är ju en fullbordad tjej" det lät verkligen så osmakligt. Och sen Klas (en av Lenitas) " jag kan verkligen underhålla, jag hade kunnat få henne att skratta en hel dag"...följt av knäpptystnad när dom sitter där på bänken.

Jag som skulle se på Polly-filmen, men tv´n har lagt av helt nu. Well well, har ju mina pluggböcker som jag borde åtminstone öppna ;-)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej, bara undrar om du har lust att berätta hur man får länkarna sådär överstrukna? :)

Postat av: Marie

Haha jag gillar oxå ensam mamma söker.. och snart börjar bonde söker fru oxå.. perfekt :D

2007-10-01 @ 15:33:07
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback