Tisdag

Morgon var bedrövlig. A och Nikki låg kvar i sängen och kunde snooza hur länge som helst. Jag gick upp och stapplade mig till köket och min nyinhandlade citruspress som inte fungerar så bra som önskat. Aja, iaf så pressade jag två sunkiga apelsiner och hällde juicen i ett vinglas som jag avnjöt med halvstängda mullvadsögon.
När A ligger kvar och sover på morgonen innebär det att jag måste hitta allt i mörker.. tar på mig strumpbyxor, oklart vilken färg, örhängen - vet inte riktigt vilka, och så vidare. Tillslut kom jag ut i kylan. Riktigt blåsigt, kallt och grått. Yiha..dagen kunde börja.

Nu är jag i skolan efter 2 timmars ehm..lektion i något som har med vetenskapliga metoder att göra. Samtliga gruppmedlemmar är mer engagerade i Facebook än i själva uppgiften och jag är grymt sugen på kaffe men kön är crazy. Slutbabblat, so long!

Kommentarer
Postat av: S.

Haha jag hatar å klä på mig i mörker..

Postat av: Linda

Ja är likadan, vinner typ aldrig=/

2007-10-16 @ 13:48:01
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Vicki

Låter som en underbar morgon;)

2007-10-16 @ 14:36:20
URL: http://vickizen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback