Till Göteborg med västkusträkan en vända

Vi började vår vända på stan med fika på Göteborg. Jag vet inte vad cafét har att göra med staden egentligen men mysigt vart där i alla fall. Särskilt toaletten, hade det inte vart för att det faktiskt var just en toalett så hade jag likväl kunnat sitta därinne och fika (ok, kanske inte ändå när jag ser det framför mig).. snygg inredning i trä, hårprodukter, lotion, olika tvålar, till och med tuggumi till bjuds.

image1551

..och shoppingen resulterade i några småsaker; en ljusblå skjorta på H&M (ska lämna tillbaks den grå), en Marie Claire och Salt Water Spray, även den från H&M.

image1552

Kommentarer
Postat av: evellina

myspysdag =)
kram

Postat av: Ankie

Går det bra för det där fiket? Jag åt lunch där ganska ofta när jag jobbade på Vägverket i somras. De är så himla trevliga där! Tala om serviceminded :)

2007-10-09 @ 19:34:02
Postat av: Emma

Jag såg salt water sprayen i en annons i tidningen i morse och har faktiskt aldrig sett den tidigare. Har du provat? /Emma

2007-10-09 @ 20:38:51
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback