Shorty

Det finns en nackdel med att vara kort, och det är byxor. Ungefär 90 % av alla byxor jag någonsin provat har varit för långa. Jeans fungerar bra, dom finns i olika längder och ofta kan affärerna sy upp.

image1689Till exempel de här (från
H&M) tycker jag är jättesnygga, men det är helt lönlöst att köpa dom eftersom dom är alldeles för långa och inga sy-upp-vänliga byxor.

Har kollat in Asos Petit-avdelning och en del av deras byxor är i "bra" längd, men även där är många runt 80 cm på längden.
Så, gå en sykurs, starta en shortykampanj eller acceptera läget?






Kommentarer
Postat av: Elsie-Marie

Starta en shortykampanj! Jag är 1.62 och har ofta problem. I need the help!

Hur lång, eller ska jag säga kort är du? :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback