Se vad klockan är, och jag är vaken

Igår eftermiddag började det sorgliga. Vårt internet dog! Och fortfsatte vara dött.. sånt får dom banne mig fixa på Bredbandsbolaget. Tänk om vi hade gjort något jätteviktigt, och så missar vi nästan ett dygns jobb eller vad vi nu hade gjort. Dåligt!
Bortsett från att jag inte kunde kolla upp saker till mitt PM så var det ganska nyttigt för oss att vara utan internet en stund. Vi tvättade, såg på Crash (som var lika bra nu andra gången jag såg den), spelade yatzy och gick och la oss tidigt.

Grannen H kom förbi med en handull kajalpennor från 80-talet och ville bli fixad. Plockade lite ögonbryn, tog av min rouge och ögonskugga och piffade. Tror jag ska gå och överraska henne nu, se om hon gömmer någon karl i lägenheten..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback