Pizzadrömmar och tom plånbok

Jag sov en sväng och drömde om pizza.. jag cyklade runt i Lund med en fallfärdig cykel och letade efter någon pizzeria som var öppen men hittade ingen så fick köpa en Billy´s i en videobutik.

Det kom ingen enäggstvilling däremot ett sms om att våra skor kommit till Posten. Gillade de ena paret men de andra är jag väldigt tveksam till. En necessär har jag inhandlat med, mycket fin, men nu är det tomt i plånboken.

Ätit tacos har vi också gjort, nu är jag sprickfärdig så mätt jag är. Det enda som fattades var guacamole. Vi brukar köpa färdig på Ica men 30 kronor för lite avocadoröra är pretty much.

image1676


Kommentarer
Postat av: Soulmate

Haha.. drömmer om pizza.. Var det en bra dröm eller en marddröm ;-)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback