Payback time

Pappa på besök och vi har ätit en stor middag, druckit lite öl och kaffe på det. Sitter med en uppjäst mage och gäspar så smått, han tar hand om disken :-)

Här är någon som har något att säga:
Fnyyys. Jag läste vad hundfjanten skrev innan och hon är ju bara för piiinsam. För det första: jag är äldre = bättre, jag är snyggare och dessutom mycket smartare än henne. Vill ni höra vad hennes största intresse är? Bita på grisöron, ha ha ha. Och så är hon så himla krävande, när hon ska gå på toa så måste hon gå ut! Dom som bor hos mig, matte och husse tror jag dom kallas, dom går ut med henne flera gånger om dagen.. är hon så efter att hon inte kan lära sig att gå på lådan eller?
Nu har jag viktigare saker för mig, meuw på er!

image1659

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha, go katten!! mjauw :D

Postat av: Sofia

Haha, mjau =)

2007-10-20 @ 22:27:13
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Anna

riktigt söta!! :)

2007-10-20 @ 22:58:39
URL: http://annabranna.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback