Onsdag

MQ är en hemsk hemsk affär! Jag kan inte gå in där utan att hitta minst 20 saker jag vill ha. Det gör ont i själen att gå ut därifrån tomhänt... för att sedan gå till Maxi och hamna vid kak- och tårtdisken. Där står jag, känner hur jag nästan börjar dreggla och hela kroppen skriker efter en stor flottig chokladbakelse. Men jag går därifrån och går vidare till mjölken, sedan till den hälsosamma muslin (med tyskt u).

Glömde tvättiden idag.. har så mycket i tankarna nu, två olika arbeten som ska lämnas i på fredag.. idér och tankar kring dom, jobba på lördag, andra planer och reflektioner.. hjärnan arbetar för fullt och minnet verkar ha gått i tillfälligt ide..

Det är fint, men kallt väder idag.. Prasslande löv som blåser runt på gatorna och Nikki kastar sig åt alla håll och kanter som en tokhund för att fånga dom.. Fäller sommarpälsen gör hon också just nu så dammsugaren står framme permanent. Nu ska jag fortsätta skriva några smarta (eller mindre smarta, vi får väl se) reflektioner!

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch och fy, vilka otäcka butiker du besöker!! ;-)

Postat av: Mia igen

Hmmm, stuvade makaroner och falukorv, relativt ointressant! *L*

2007-10-10 @ 18:54:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback