Om man kunde prata med hundar

Ute med hunden, kopplet har fastnat i en gren.
Jag: Neej, andra hållet (pekar) vänd dig om..där ja..nej andra hållet, tillbaks tillbaks. Okej, jag får nog flytta på kopplet istället.

Förutom hundpromenad försöker jag plugga idag. Den här kursen får mig stundvis att känna mig fallfärdig. Två nätter i sträck har jag legat och inte kunnat somna och bara tänkt på att jag måste somna för att jag ska orka upp och gå på föreläsningar och göra allt som ska göras. Tentan närmar sig och den tar emot väldigt väldigt mycket.
Försöker tänka bort alla känslor och bara se det som ett jobb som ska göras, men det är inte alltid så lätt.

Kommentarer
Postat av: Soulmate

Då blev listan äntligen klar ;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback