Night fever

Trevlig kväll hos C´s syster J, vårt lag vann (såklart) musiktävlingen och världens godaste fruktkaka fick vi smaka på. Kollade igenom Idol-klippen nu och varför åkte inte Sam ut?

Nu är det nudlar och
Whitney som gäller.. hade mycket gärna tryckt i mig en pizza, men ställena är ju inte öppna vid den här tiden.

Vet ni vad det är imorgon? Det är LÖRDAG, ledig dag, sovmorgon. Så underbart. Jag ska sova, sen ska jag sova och sova lite till. Egentligen är det bästa att ställa klockan, vakna till lite halvt - skratta åt den, stänga av den och somna om. Wunderbart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur mår herrskapet idag, blev det en hårt sprrriitkväll? ;)

Postat av: fry

evelina har aldrig varit så bra! jag blev så sjukt besviken att inte sam åkte ut. ut med skiten! mitt hår är som en regnjacka, vattnet bara rinner av. läskigt. ha en bra lördag!

2007-10-27 @ 11:46:13
URL: http://fry.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback