Mätt och trött

När A städar så gör han det helt fenomenalt snabbt och effektivt. Tjoff, tjoff så är hela lägenheten färdigstädad. Jag är mer en sådan som går runt och småplockar hela tiden och bestämmer jag mig för att verkligen storstäda så fastnar jag med något fotoalbum och sitter och åhaar och ahaar mig. Just nu är här städat efter min kära sambos framfart och vi har bestämt oss för att riktigt försöka hålla det någorlunda fint, inte bara resten av veckan.

Jag är verkligen inte helt hundra idag. Somnade i eftermiddags och sov runt fyra timmar. Hade utan problem kunnat gå och lägga mig igen nu. Men det är helt uteslutet, imorgon 12.00 är det inlämning på två uppgifter och jag har en del finputs kvar.

Jo just det.. dieten gäller INTE när jag är sjuk, så kvällens middag blev:

image1567

Kommentarer
Postat av: Anders

Du e finast snos

Postat av: Hannah

sånt där äter jag varje dag ju ;P

2007-10-11 @ 20:32:05
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: fredriqa

najs :) killar verkar va snabba överlag på att städa. sen om dom gör d så bra e en heeelt annan sak. mitt x skulle hjälpa till förrut å valde att städa badrummet. han tog borsten, vispa lite i toan, spola, tvätta händerna och annsåg sej vara klar. stolt va han oxå.han hade ju städat!

2007-10-11 @ 20:40:42
URL: http://fredriqa.blogg.se
Postat av: Evelina

Mmmm, ja när man inte är kry FÅR man faktiskt unna sig i stort sett vad som!
Så är det alltid här ;nu har vi städat o nu ska vi hålla det så här... men sen ser det lika tråkigt ut efter ett par dar ändå!
haha ja det är ju tur att nån har samma humor, höhö =)
Vi tar av tratten ett par gånger om dagen men hon börjar gnaga på såret o stygnen så det går nog inte ta bort den än tyvärr! Idag hade hon fått av sig tratten själv så det var nära att det gick illa, hon hade dragit upp lite i änden av stygnen!
Så nu blir det hårdbevakning tills det är läkt =)

2007-10-11 @ 20:45:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ivana

Haha sådär är jag också, när jag ska städa så fastnar jag alltid för saker som jag inte ens trodde jag ägde :)

2007-10-11 @ 21:17:40
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback