Lördag & ja se det snöar

Nä, ingen klocka väckte vilket resulterade i att jag sov 11 timmar! Helt underbart att ligga där och riktigt gosa hur länge man bara orkar. A ringde från jobbet och frågade om jag sett att det snöar. Snöar? Redan? (På vissa sätt märks det att jag är skåning).. tittar ut och ser stora blaskiga snöflingor falla mot det gräs som är kvar. Men snö som snö, vi (jag + hund) kastar oss ut för att fånga lite snöflingor.

Sen har jag ägnat mig åt att tvätta djuren. Den ena har rullat sig i något äckligt och den andra hade bajs i rumpan. Varför händer detta alltid när A inte är hemma? Hunden ok, men att bada en katt på egen hand är inte det lättaste. Men jag lyckades och nu är båda blöta och sura... och jag behöver frukost, har bara druckit ett glas apelsinjuice (egenpressad) så jag tänkte göra en ordentlig frulle med korv och ägg.

Kommentarer
Postat av: kakan

haha tackar! härligt :)

Postat av: Elisabet

Oj vilken morgon, snö så här tidigt, var bor du egentligen?

2007-10-20 @ 14:18:15
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback