Fredag

Huga vad trött jag är idag. Veckans ansträningar börjar kännas av..välbehövligt med helg nu.
När jag kom till skolan imorse stod två hundar fastkopplade strax utanför ingången, en mindre och en större. Den större hoppade på den lilla och försökte, ja vi kan uttrycka det med betäcka den lilla. Haha. Alla runtomkring stannade till och glodde på dom.

Jag gillar universitetsmiljön, det är speciellt, och framförallt gillar jag att det är så otroligt stor variation på människor - utseenden, personligheter osv. Homogena miljöer är tråkigt.

Har införskaffat två nya böcker men har ingen aning om när jag ska ha tid att läsa dom?
(Packad av Koren Zailckas och Den tionde kretsen av Jodi Picoult)

 

Ikväll ska jag i alla fall inte göra ett dugg som kräver hjärnarbete för det ska feeestas och inget annat!

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad är det för böcker? säkert jättebra som alla andra du läser 0)
kram


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback