En shopaholic säger ja

image1563Såå nu har jag läst ut "En shopaholic säger ja". Den tredje boken i Sophie Kinsellas serie med samma huvudperson.

"Rebecka Bloomwood har hittat sitt drömjobb. Hon spenderar andra människors pengar hela dagarna. Och får betalt för det. Det perfekta jobbet, den perfekte mannen - Luke Brandon. Och nu, det perfekta bröllopet. Ja, Luke har friat och bröllopsplanerna är i full gång. Den här gången behöver Becky inga ursäkter för att shoppa, för man gifter ju sig bara en gång ... Beckys föräldrar tar för givet att hon ska gifta sig hemma i England, i trädgården och bära sin mors brudklänning. Men Lukes mamma planerar ett stort bröllop i New York. Becky vill förstås inte säga nej till någon och förberedelserna på båda sidor Atlanten fortskrider i takt med att datumet närmar sig ..."

Jag gillar de här böckerna, det är mycket humor i dom och bra flyt. Bridget Jones fast i en mer glamorös miljö ungefär. Just den här var lite annorlunda eftersom den inte var så fokuserad på shopping som de tidigare böckerna, men ibland kände jag att den var för tjatig. Jag ville som hoppa in i boken och verkligen ruska om huvudpersonen, eller enklare - bläddra fram ett par sidor.


Kommentarer
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA
Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för http://www.onlineshops.no på bloggen din. Tackar dig i förhand!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback