Tisdag

Jag skulle lägga mig tidigt igår. Mm, visst. Började se på Bourne Ultimatum på Red Curtain Movies och vart plötsligt inte trött längre. Mycket spännande film! Filmupplevelsen hade dock varit lite bättre om datorn inte krånglat och stängt av filmen två gånger. När eftertexterna började rulla var klockan kanske halv två, och jag var tvungen att sitta kvar och lyssna på Mobys Extreme Ways som är så grym!

Nu måste jag få i mig frukost, till skolan och diskutera tentafrågor (läs fika). Smaklig lunch för er som har er mer normal dygnsrytm!

Kommentarer
Postat av: Else

Men jag är mest sugen på att se Asien, Australien och USA. Jag har en väninna som bokade en resa till Thailand, Malaysia, Nya Zeeland, Australien och massa ställen i januari. 4 månaders resor för bara 20.000! Fast det är ju fickpengarna som krävs då...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback