Telekrångel & smyckesträd

Har du bredbandstelefoni? Hur tycker du isåfall det funkar? Vi har Bredbandsbolaget och jag börjar tycka att det inte är värt dom kronor man sparar på att ha det istället för "vanligt" Telia-abonnemang. Är det inte det ena så är det det andra som krånglar. Ska ta och kolla upp vad det skulle kosta att byta.

Till något helt annat, var inne på
Designonline och hittade ett riktigt snyggträd till smyckena. Jag har ju redan ett lite mindre som jag tycker mycket om men tyvärr är det lite ostabilt.

image1921

Kommentarer
Postat av: Jenni

ja visst har de snygga grejer! Frossa...

Postat av: sofia

åh vad söta träd :) gillar nog detåt höger bäst!

2007-11-29 @ 18:45:58
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: Helena J

Vi har bredbandstelefoni via Comhem. Kan inte säga att vi haft några problem med den. :-)

2007-11-29 @ 20:30:10
Postat av: Anna

Helena: Det är kanske Bredbandsbolaget som är extra dåligt, eller så har vi bara otur med vårt abonnemang :(

2007-11-30 @ 00:39:22
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: stina

min mor har världens coolaste "smyckesträd" som jag använde när jag bodde hemma.. det är en helt vanlig krokig stubbe som hon pillat av barken på och sedan lackat in.. letar själv efter en sån underlig stubbe för att kunan göra samma sak.. men då ska jag limma på pärlor och paljetter också.. mycket personligare alternativ.. (från mig som är tokig i hemma-pyssel)

2007-11-30 @ 09:28:41
URL: http://contaqt.blogg.se
Postat av: Johan Thomas

Jag måste erkänna att det är fint, men aluminium-trädet rimmar lite illa med eko-grejen. Eftersom ingen riktigt behöver ett smyckesträd menar jag. Kanske kan man tänka sig ett smyckesträd av trä eller att du återvinner någonting som ursprungligen haft en annan funktion.

Menar inte att låta trist och snusförnuftig, men du verkar ju ha lite miljökoll, och då är det bara en tidsfråga innan du ångrar ett smyckesträd av aluminium.

Hoppas jag hann i tid innan du köpt både smyckesträd och julgran i aluminium. Om du skulle ringa de som säljer trädet kanske, och höra hur de ser på återvinning..? Sen får du gärna blogga in dig på ekohandel.blogspot.com och kommentera, känns som det kunde bli kul ;-)

2007-12-02 @ 06:19:08
URL: http://ekohandel.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback