Sunday bloody sunday

Jag tror inte att någon av oss är mycket klokare på ämnet nu efter två timmars plugg(fika)träff. Men kaffet var gott och det är alltid trevligt att träffa tjejerna. Hade jag kunnat så hade jag gärna klonat mig själv och skickat mitt andra jag på tentan. Jag har ingen koll på nånting och det största problemet är motivationen, jag bryr mig inte det minsta om alla detaljer och exakta begrepp vi ska kunna. Som en person sa på sista seminariet: i framtiden kommer vi alltid ha böcker och folk att fråga om det här, varför inte en hemtenta istället för skriftlig salstenta?

Resten av söndagen då? Jag har ett halvt kök fullt med disk, pappa kommer på besök och gör soppa till mig och kvällens tv-program ska inte förglömmas: Top Model och grand finale i Ensam Mamma.

Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag jobbar, jobbar, jobbar.... :(


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback