Snöhunden

Haha, Nitto (the dog) är så rolig. Nu när det är snö ute sträcker hon ut tungan och springer sen i full fart med tungan mot marken och som sörplar i sig snön. Sen spyr hon. Det är inte riktigt lika kul.

Varje gång jag är och pantar flaskor slås jag av det hemska faktum att vi konsumerar enorma mängder dricka-på-flaska-och-burk. Fick ett kvitto för 50 kronor, vilket innebär dricka för sådär 400-500 kronor (på inte jättelång tid). Skärpning där om vi ska komma iväg på vår resa!

Jag har inte pluggat det minsta än. Men jag ska, jag lovar. Har två morötter eller harar eller vad man nu säger. En ny Hennes-tidning som kom i brevlådan idag och ett sprillans nytt avsnitt av Top Model att se på.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vet inte ens om jag orkar gå i morrn, var tydligen inte obligatoriskt och man skulle ju lägga ut den på pingpong sen.
[email protected]

Postat av: anna

vi var också och pantade igår..balkongen började se ut som en soptipp..fick ett kvitto på 47 och ett på 15 och ett på 3 kr...fan vad lite man får för glasflaskor.
kram

2007-11-15 @ 20:14:04
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har blivit så duktig sen jag gick och blev vuxen, dricker endast vatten eller saft, har dock varit grymt colaberoende ;P
Hoppas att arbetet går bra damen.
KRAM!

2007-11-15 @ 20:29:34
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Else

I Norge är aliminiumburkar dyrare än flaskor pga. miljön. Och panten på en 0,33 flaska är en krona, så det blir mycket pantpengar tillbaka! Fast det betyder ju att man slösat mkt mer...

Ja, jag vet inte om jag är karriärsmaterial jag heller, kan inte kliva på folk, är alldeles för snäll för det. Ska man bli toppchef ska man ju helst inte bry sig om andras känslor...

2007-11-16 @ 09:34:04
URL: http://elseviklund.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback