Onsdag

image1821
Julafton i brevlådan, fick fyra biobiljetter av A´s mamma och en bröllopsinbjudan (dock inte från mamma A). Är så gott som ledig idag, men borde börja på uppsatsen..problemet är att jag inte får tag på handledaren och hade velat diskutera min idéer med henne innan jag sätter igång. Velar fortfarande mellan två ämnen.
A sitter och äter äggamackor här bredvid mig, Nikki tigger, jag fryser och pappa som är på besök sitter och lyssnar på Three 6 Mafia vid andra datorn. En relativt normal morgon hos double-A alltså.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt med biobiljetter, jag vill också! Fredde är min bästaste vän :) Hoppas du har en fin dag! Kramar!

Postat av: Elisabet

Ja det där med uppsatser kan verkligen vara lite jobbigt, särskilt med ämnesvalet, fast det är roligt när man är färdig med dem! Ha en bra kväll!

2007-11-14 @ 15:53:56
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback