Måndag

Godmorgon!
Kaffebeyggaren står och puttrar och jag är halvvaken. Idag är det tentapluggdag. Ska läsa lite i alla fall. Det är inte så stabilt att dom gett oss 2 dagar att läsa till tentan, då känns det som att det man kan sedan innan är det man får tillförlita sig på. Nu ska jag inte sätta igång och klaga på den här kursen igen..

Jag är lite förkyld, vaknade flera gånger inatt och var täppt i nosen. Kan nästan känna innan förkylningen kommer att det är på g för då brukar det surra mer i öronen (tinnitus).
A har tänkt bygga någon slags skrivbord idag till vår nya dator och det ska bli mycket intressant. Jag kommer definitivt lägga mig i, och ska något målas så ska jag göra det.

Nu är kaffet klart, ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: jenni

Nu fattar jag :)

Present!!! Jag behöver all kärlek och omtanke man kan få idag. Imorgon är det pissdagen... :(


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback