Lägenheten förvandlas till frisörsalong

Snart kommer Åsa med sin kåsa för att slinga mitt hår. Det är på egen risk underströk hon.. Kan inte bli värre än platinablont och då blir det iaf en ordentlig förändring (som jag annars är väldigt feg med när det gäller håret).

Sitter och donar med några småkompletteringar i processövningen.. jag kan nog inte med ord beskriva hur mycket jag avskyr den där himla saken som har förföljt oss nu i vad som känns som en hel evighet. I sådana här stunder gäller att det att minnas tillbaks till lumpenveckorna..och bara tänka gör om, gör rätt..utan några känslor inblandade.

Snön har kommit förresten..det är minusgrader och vitt på marken, för mig som skåning blir jag uppriktigt glad när jag ser snö så här pass "tidigt". Nu: fixa utlovad tomatoesoup till Kåsas ankomst..

Kommentarer
Postat av: Ejjm

En 40 kilo ungefär.. 30 i alla fall ^^
Okej, låter rätt... jobbigt :P

2007-11-08 @ 18:33:38
Postat av: Elisabet

Hoppas det blir bra! Jag tycker också att cavallikläderna är för dyra, finns annat att köpa för samma pengar liksom. Ha en bra kväll!

Postat av: Soulmate

Attans då. Då är vi två som ALLTID äter för mkt. DÅlig vana gissar jag..

2007-11-08 @ 21:59:48
URL: http://soulmatesoul.blogg.se
Postat av: Ejjm

Nej, det ser inte så ut på min pressbild.
Men jag är 169 cm lång, och väger 87 kilo. jo. Jag är över gränsen till fetma enligt mitt BMI
Det behövs en 30 kilo iaf för att jag ska kunna få tillbaka självförtroende, och må bra i mig själv. :)

2007-11-08 @ 23:25:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback