HH Mineral Cosmetics ögonskuggor

image1753Vad? HH Mineral Cosmetics Ögonskuggor
Inköpsställe: Stenman Trading
Pris: Gratis prover (porto + frakt 45:-)
Storlek: Pyttesmå

Beskrivning enligt tillverkaren: Mineralsmink, utan vismutoxidklorid.

Kommentar: Nej, ingen hit enligt mig. Har provat två olika och kommer inte köpa någon av dom. Färgerna stämmer inte riktigt med bilderna i webshopen, det blir som klent med färg när man lägger på skuggan trots att jag öste på rätt bra och dom känns snarare som glitterpuder än ögonskuggor. Efter en dag har det mesta dessutom försvunnit.

Kommentarer
Postat av: fredriqa

ajdå inge hm mineral smink inköp för mej heller isåfall. inte för att jag ens hade tänkt det men ja jag måste ju bara säga nånting. sån e jag ;)

Postat av: mia dh

Låter inte som någon hit, ha en go kväll:)

2007-11-08 @ 22:18:11
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Elisabet

Bra då vet man att man inte ska köpa dem ,tack för tipset! Ha en bra kväll!

2007-11-09 @ 18:51:26
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback