Fredag

Med våra biocheckar begav vi oss ut i minus tio grader och åkte till bion. Helt okej film (Michael Clayton) men inte mycket mer än så, I do think. Hade lika väl kunnat se den på dvd hemma. Meeen, bio är alltid trevligt och särskilt när det är gratis.

Nu fick jag se en av de "okända kändisarna" i inlägget lite längre ner. Tilda Swinton spelade en av rollerna i filmen. Inte okänd längre alltså ;-)

Jag har upptäckt en sak med kylan.. jag får nästan alltid huvudvärk när temperaturen sjunker. Känner någon igen det här? I Skåne är det liksom alltid varmt så jag har inte uppmärksammat det förut..

Uppdatering 01:10.. Jag har nästan lite julkänsla, sitter invirad i en filt och lyssnar på den bästa David Gray. Om ungefär en månad är det jul.. då ska b-uppsatsen i princip vara klar, jag är söderut, äter julmat och träffar släkt och vänner.. En månad går rätt fort..

Dokumentation från tidigare idag, jag kallar bilderna "Den osminkade sanningen" och "Lasses special"

image1847image1850

Kommentarer
Postat av: Carolita

Nä du inte det roligaste man kan göra en fredagkväll, men en drink efter statitisiken gjorde det hela bättre =)

En månad går sjukt snabbt förresten, tråkigt bara att jag inte får några som helst julkänslor här då det är varmt och soligt, för min del ska det vara mörkt och kallt runt jul.

Postat av: sofia

haha ja, jag hade blogg.se en gång för länge sen, men bytte igen för att det inte gick att kommentera ens :p
najsig pizza förresten!

2007-11-17 @ 09:14:26
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: Sandie

Skåne e alltid någelunda varmt så rätt så... kylan e hemsk =(

2007-11-17 @ 10:17:06
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Camilla

Svar: Visst är de. =) Livar upp baket lite. =)
Ja, lite typiskt är det allt, men det gör inget. Jag fick ju iaf en katt när jag bodde hemma. Och hon är ju hela 15 år i år. =) Har även haft en kanin, 2 marsvin och 1 hamster som jag fick bara för att min syster köpte en hamster som 2 veckor senare var 9 st. =)
Hoppas att du får en mysig lördag!
*kram kram*

2007-11-17 @ 10:22:01
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: B

Var oxå iväg och kollade på Michael Clayton i förra veckan (förhandsvisning) och tyckte ungefär samma som du. Den var heeelt okej men inget mer. Georg Clooney har jag dock börjat gilla mer i och med filmen, han var bra helt enkelt.

2007-11-17 @ 14:36:36
URL: http://liljelunden.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag hade OCKSÅ julkänsla igår! Myyysigt! :D Jag längtar redan (och dricker därför också must. och glögg!) Ska bli supernajs att åka hem och julfira med släkt och vänner. (både i Sverige och till Holland för vår del)

Men jag har som du - "lite att skriva" innan jul.. oups.. tiden RUSAR. Men men ;)

2007-11-17 @ 17:49:03
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback